E-mail Marketing

5

Odpowiednie wykorzystanie kanału e-mail pozwala na wzrost wszystkich kluczowych wskaźników efektywności Twojej organizacji – od zwiększenia liczby odwiedzin na stronach WWW, poprzez powiększanie bazy adresowej odbiorców, aż do zwiększania sprzedaży i przychodów.

Rynek oczekuje skuteczności, e-mail marketing nie jest tu wyjątkiem, ale współczesne narzędzia umożliwiają bardzo precyzyjne pomiary. Większość firm zdaje sobie z tego sprawę i już teraz dostosowuje strategię do nowych wymagań, dzięki czemu e-mail marketing – mimo że często kojarzony ze spamem i niezbyt lubiany – nie przestaje być jedną najpopularniejszych form promocji.

E-mail marEmail-Marketingketing to jedna z najlepszych dzisiaj, ze względu na koszty, form reklamy internetowej. Nie należy utożsamiać tej formy tylko z reklamami mailowymi – jest to szeroki ogół czynności związanych z wysyłką mailową, których głównym celem jest zainteresowanie klienta naszą marką bądź pojedynczym produktem. Nie muszą to być zwykłe mailingi reklamowe – mogą to być wszelakie newslettery i subskrypcje – wszystko, co przynieść ma nam realne korzyści za pomogą kontaktu mailowego.  

Co nam daje e-mail marketing?

Wdrożenie i utrzymanie e-mail marketingu we własnym biznesie to przede wszystkim niskie koszty i bardzo szybkie efekty promocyjne firmy – natychmiastowe, łatwe, tanie i długofalowe działanie na potencjalnego klienta. Należy jednak pamiętać, że e-mail marketing to również umożliwienie zbudowania lojalności konsumenckiej poprzez stworzenie określonych relacji z klientami, kreacja pożądanego wizerunku firmy oraz to na czym najbardziej Ci zależy – zdobywanie nowych klientów i polepszenie sprzedaży.