Filmy i fotografia reklamowa

11

Fotografia w biznesie…

Fotografia produktowa

To jedna z dziedzin fotografii zajmująca się prezentowaniem stricte produktu. To, w jaki sposób produkt zostanie zaprezentowany finalnie (w formie zdjęcia/grafiki lub całego katalogu) wpłynie na odbiór produktu przez klienta. Dlatego tak ważne jest profesjonalne zaprojektowanie i wykonanie całości projektu (sesji).

Fotografia reklamowa

Jest wykorzystywana do promowania produktu bądź usługi. To nie zwykły packshot lecz złożona produkcja gdzie dany produkt jest fotografowany w swoim naturalnym środowisku, często w użyciu i z modelami. Zaś przy realizacji pomocni stają sie styliści, projektanci jak i twórcy samego produktu. Tego typu fotografie mają zastosowanie w firmowych broszurach i ulotkach, menu w kawiarni i restauracji, na wystawach sklepowych a także w merchandisingu i lokowaniu produktu.

Fotografia eventowa, reportaże

Fotograficzna zaangażowana dokumentacja życia, najczęściej przedstawiająca historie zwykłych ludzi. Stanowi zestaw min. 3 fotografii, ukazujących czas, miejsce, niewyreżyserowane zdarzenia i bohaterów w ich naturalnym środowisku. Fotoreportaż jest znakiem; ma wywołać u odbiorcy reakcję, działając na jego zmysły i wrażliwość, często szokować, zwracać uwagę. Twórca zdjęć reporterskich nie aranżuje ich. Fotoreportaż musi oddawać nastrój i dramatyzm ukazywanych wydarzeń.

Fotografia produktów spożywczych

Jedzenie może być fotografowane do promowania w menu lub do użytku w sekcjach kulinarnych magazynów a także na potrzeby producentów produktów żywnościowych. Takie zdjęcia mogą skupić się na samym jedzeniu, pokazaniu nastroju i odczuć wobec miejsca albo posłużyć do folderów reklamowych, broszur, na strony internetowe producentów.

Fotografia korporacyjna

Przedsiębiorcy mogą użyć fotografii reklamowej do promowania siebie, lub poszczególnych aspektów ich pracy. Na zdjęciach ukazywani są pracownicy, członkowie zarządu niekiedy też partnerzy biznesowi. Fotografie przeważnie wykonuje się w miejscu pracy a także podczas jej wykonywania. Celem tego typu zdjęć jest ukazanie pozytywnego wizerunku firmy.

 


FILMY REKLAMOWE

Nadawcy kanałów tematycznych i koncerny medialne chętnie współpracują z nowymi reklamodawcami, proponując musicznacznie niższy niż jeszcze kilka lat temu, finansowy ‘próg wejścia’. Polskojęzycznych kanałów telewizyjnych jest obecnie ponad sto. Również telewizje regionalne i kablowe mają znaczące grono swoich stałych widzów i oferują korzystne proporcje kosztów emisji do osiąganych odbiorców.

 

Spot reklamowy nie musi być kosztowny

Aktualnie produkcja filmu reklamowego nie musi być dużym przedsięwzięciem związanym z olbrzymimi kosztami, i nie jest to forma reklamy zarezerwowana jedynie dla największych koncernów dysponujących wielomilionowymi budżetami reklamowymi. Przy czym dobry pomysł (czy nawet prosty, czytelny komunikat) jest w wielu przypadkach lepszą receptą na sukces reklamowy niż olbrzymi budżet.

Nasza oferta:
  • ekonomiczna realizacja spotu reklamowego w oparciu o profesjonalną technikę cyfrową,
  • kreatywne opracowania koncepcyjne i scenariuszowe ze zwróceniem uwagi na optymalizację kosztów produkcji,
  • kreatywne udźwiękowienie muzyczno-lektorsko-efektowe,
  • gwarancja zachowania reguł sztuki filmowej,
  • płynność i atrakcyjność przekazu,
  • opieka agencyjna.
Warianty realizacyjne
  • opracowanie filmu reklamowego z materiałów powierzonych (reklama eventów, wydawnictw, dodatków, reklama bieżących wydań gazet, tygodników itd.) w formie graficzno-animacyjnej z udźwiękowieniem,
  • atrakcyjne wizualnie animacje wieloelementowe ze spójna, wyróżniającą się formuła graficzno-artystyczną,
  • podejście reportażowe w formule reklamowej,
  • realizacja studyjna + ew. zastosowanie efektów specjalnych,
  • realizacja we wnętrzach klienta (np.: galerie handlowe, punkty obsługi klienta, biura itp.)